Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
- Boek met duidelijke gebruikssporen
- Cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend.
- Elk item dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en uw teruggave nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via Auroa.official@outlook.com
Verkoop artikelen
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Uitwisselingen
Wij vervangen artikelen alleen als deze defect of beschadigd zijn.
Retourneren
Om uw product te retourneren, dient u een mail te sturen naar Auroa.official@outlook.com. Vergeet uw bestelnummer niet te vermelden.
Als uw retournering wordt goedgekeurd, ontvangt u een retourlabel. U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via Auroa.official@outlook.com voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.